728x90 AdSpace

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

    Οι 10 εντολές του σκύλου...

    1.Η ζωή μου διαρκεί 10-15 χρόνια. Η εγκατάλειψη για μένα θα είναι οδυνηρή. Σκέψου το πριν με αποκτήσεις.
    2.Δώσε μου χρόνο να καταλάβω τι θέλεις από εμένα.
    3. Έχε μου εμπιστοσύνη, είναι βασικό για μένα.
    4.Μην...
    θυμώνεις μαζί και με κλειδώνεις για τιμωρία. Εσύ έχεις την δουλειά σου και τους φίλους σου, ενώ εγώ μόνο εσένα.
    5. Μίλα μου κάποιες φορές. Μου αρέσει να ακούω την φωνή σου.
    6.Δεν θα ξεχάσω πώς μου φέρθηκες.
    7.Θυμήσου πριν με χτυπήσεις πως κι εγώ έχω δόντια να σε δαγκώσω αλλά δεν το κάνω.
    8.Πριν με κατηγορήσεις, σκέψου μήπως εσύ δεν κάνεις κάτι καλά, δεν μου δίνεις την σωστή τροφή,  δεν με πας μεγάλη βόλτα.
    9.Έχε υπόψη σου πως γερνάω, όπως κι εσύ.
    10.Μην με αφήσεις στις δύσκολες στιγμές. Μην πεις ποτέ πως δεν μπορείς να το δεις αυτό, δεν αντέχεις. Είναι πιο εύκολο για μένα, όταν είσαι δίπλα μου.
    Να θυμάσαι ότι σε αγαπώ.
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Οι 10 εντολές του σκύλου... Rating: 5 Reviewed By: dognet
    Scroll to Top